Kerékpár sárvédő vélemények
Valós vásárlói vélemények
A vásárló Jó-ra értékelte ezt a terméket, de nem írt hozzá szöveges véleményt.
Kiváló
A vásárló Kiváló-ra értékelte ezt a terméket, de nem írt hozzá szöveges véleményt.
Fiaimnak nagyon tetszik.
Könnyen felszerelhető. Jól mutata a biciklin. És tényleg véd. Nem sáros a gyerekek háta eső után.
bővebben
A vásárló Jó-ra értékelte ezt a terméket, de nem írt hozzá szöveges véleményt.
Időben érkezett, megfelelő minőségű a termék.
A vásárló Kiváló-ra értékelte ezt a terméket, de nem írt hozzá szöveges véleményt.
A vásárló Jó-ra értékelte ezt a terméket, de nem írt hozzá szöveges véleményt.
Amit megkapam, az amit rendeltem.
Viszont...:
Sajnálattal olvasom, hogy rendelésem egy része törlésre került.
Felvetődik bennem az aggály a tisztességes kereskedésre való tekintettel, hogy miért hirdet az eladó egy olyan terméket, ami véleményem szerint már a hirdetés közzétételekor sem volt elérhető, és az azonos helyről rendelt termékek egy kisebb rész vajon miért érkezik meg előre kommunikált módon különböző időben, külön csomagban, és külön szállítási költség árán.
Úgy érzem, mint vevő, be vagyok csapva, a rendelésem kis részét megkaptam, de vajon mit kezdjek egy kerékpár-sárvédővel, és egy kerékpár-kitámasztóval? KERÉKPÁR NÉLKÜL!
Az lett volna a korrekt, ha az egész rendelést törlik, de legalább rákérdeznek akár telefonon, hogy a továbbiakban hogy döntök. Ott a rendelésen a telefonszám, minden elérhetőséggel együtt!
Nem csak reklámozási célra lehet ám használni!!!!!
Vannak korrekt kereskedők, akik ilyenkor felveszik a kapcsolatot akár telefonon! ( nem egyoldalúan változtatnak, és dobnak egy e-mailt, hogy "bocs" ez bebuktad....)
Ez volt az utolsó rendelésem ettől a cégtől, és senkit nem fogok arra buzdítani, hogy bármilyen üzleti kapcsolatba lépjen a PEPITA-val!
Kíváncsi lennék, hogy a fogyasztóvédelem ilyenkor mi tévő lenne, de nekem erre nincs időm, sem energiám!!!
További szép napot, és sok sikert......
bővebben
Sajnálattal olvasom, hogy rendelésem egy része törlésre került.
Felvetődik bennem az aggály a tisztességes kereskedésre való tekintettel, hogy miért hirdet az eladó egy olyan terméket, ami véleményem szerint már a hirdetés közzétételekor sem volt elérhető, és az azonos helyről rendelt termékek egy kisebb rész vajon miért érkezik meg előre kommunikált módon különböző időben, külön csomagban, és külön szállítási költség árán.
Úgy érzem, mint vevő, be vagyok csapva, a rendelésem kis részét megkaptam, de vajon mit kezdjek egy kerékpár-sárvédővel, és egy kerékpár-kitámasztóval? KERÉKPÁR NÉLKÜL!
Az lett volna a korrekt, ha az egész rendelést törlik, de legalább rákérdeznek akár telefonon, hogy a továbbiakban hogy döntök. Ott a rendelésen a telefonszám, minden elérhetőséggel együtt!
Nem csak reklámozási célra lehet ám használni!!!!!
Vannak korrekt kereskedők, akik ilyenkor felveszik a kapcsolatot akár telefonon! ( nem egyoldalúan változtatnak, és dobnak egy e-mailt, hogy "bocs" ez bebuktad....)
Ez volt az utolsó rendelésem ettől a cégtől, és senkit nem fogok arra buzdítani, hogy bármilyen üzleti kapcsolatba lépjen a PEPITA-val!
Kíváncsi lennék, hogy a fogyasztóvédelem ilyenkor mi tévő lenne, de nekem erre nincs időm, sem energiám!!!
További szép napot, és sok sikert......
Jó anyag, remek design.
A vásárló Jó-ra értékelte ezt a terméket, de nem írt hozzá szöveges véleményt.
- 1 / 3
- Következő