Reklamáció

Ha bármilyen problémád van a termékkel kapcsolatban, akkor keresheted a termék forgalmazóját közvetlenül, vagy a Pepita.hu ügyfélszolgálata is készséggel áll a rendelkezésedre!

Ha kérdésed van, írj a [email protected] email címre!

Tájékoztatjuk a weboldal felhasználókat, hogy a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendelet (a továbbiakban: Rendelet) szerint az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely egyszerű, online utat biztosít a fogyasztók és a kereskedők részére annak érdekében, hogy a közöttük létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban felmerült fogyasztói jogvitájukat bírósági úton kívül rendezzék. Az online vitarendezési platform az alábbi linken keresztül érhető el: http://ec.europa.eu/odr

A fogyasztónak javasolt elsőként a kereskedővel közvetlenül megpróbálni rendezni a vitás kérdést, amely érdekében online viták esetén kézenfekvő az e-mail-t választani a kereskedővel való kapcsolattartásra, a kereskedő által megadott elérhetőségeken keresztül. Azokban az esetekben, amikor a Pepita Group Zrt., mint kereskedő jelenik meg a fogyasztóval fennálló jogviszonyban, a Pepita Group Zrt. e-mailcíme a fogyasztók felé kiadott Általános Szerződési Feltételekben került közzétételre. A kereskedővel való közvetlen kapcsolatfelvételre azonban az online vitarendezési platform is lehetőséget nyújt, amely esetben a megegyezésre 90 nap áll rendelkezésre. Az online vitarendezési platformmal kapcsolatos részletes tájékoztatás az alábbi linken keresztül érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

Pepita.hu ügyfélszolgálat [email protected]