Gyakran ismételt kérdések
Pepita fiók & Regisztráció
Regisztrálnom kell, hogy tudjak vásárolni?
Nem szükséges, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, azonban számos előnnyel jár, ha regisztrálsz nálunk.
9 ok, hogy regisztrálj:
9 ok, hogy regisztrálj:
- Már több mint 35.000 anyuka klubtagunk
- Exkluzív, akár 50%-os akciók
- Személyre szabott tanácsadás
- Rendelések követése
- Egyszerűsített vásárlás
- Egyedi termékajánló
- Baba kívánságlista hamarosan
- Szülinapi lista hamarosan
- Visszajelzésed alapján fejlesztjük az oldalt
Merülnek fel költségeim, ha regisztrálok?
A tagság most is, és a jövőben is természetesen ingyenes, csak előnyöd származhat a pepita tagságból.
Hogyan regisztrálhatok?
Az ügyfélfiók elkészítéséhez egyszerűen kattints a fejlécben a »Bejelentkezés« linkre, majd a bejelentkezési részben a »Regisztráció« linkre, és töltsd ki a regisztrációs lapot. A regisztráció során az e-mail címedet és egy titkos jelszót kell megadnod. Ezekkel az adatokkal tudsz ezt követően bármikor bejelentkezni az ügyfélfiókodba, lehetőséget teremtve az adataid megtekintésére, ellenőrzésére és kezelésére.
Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, illetve hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?
Egyszerűen kattints a nyitóoldal főcímében a »Bejelentkezés« alatt az »Elfelejtetted a jelszavad?« menüpontra, és add meg az ügyfélfiókban rögzített e-mail címedet. Mi küldünk egy e-mailt, amelyen keresztül megadhatod az új jelszavadat. Ezt a jelszót azután kívánság szerint megváltoztathatod.
Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?
Az ügyintézést itt tudod elindítani: Ügyfélszolgálati bejelentés. Válaszd ki az általános kérdések között az adataid törlését, majd tüntesd fel szövegesen, hogy ügyfélfiókod törlését kéred. Kérelmed feldolgozása után a fiók törlésre kerül.
Nem kaptam meg a számlát, milyen módon juthatok hozzá?
A vásárlásodat igazoló számlát kétféleképpen juttathatják el részedre Partnereink:
- A megrendelésedben megadott e-mail címre elküldve elektronikus formában
- A csomagodba helyezve a megrendelt terméked mellett papír formában
Rendelés
Hogyan tudok rendelni?
Helyezd a kosaradba a megrendelni kívánt termékeket a Kosárba rakom gombbal, majd nyomj a Tovább a kosárhoz gombra. Add meg az e-mail címed, majd nyomj a Tovább-ra. Megrendelésed véglegesítéséhez itt tudod megadni a szállításhoz szükséges adataidat, mint például név, telefonszám, szállítási cím, ha céges vásárlást szeretnél, akkor külön számlázási címet is itt tudsz megadni (adószámmal).
Adataid megadása mellett itt tudod ellenőrizni a kosarad tartalmát, illetve ha szükséges, akkor a termékek megrendelni kívánt mennyiségén itt még tudsz módosítani. Kosarad végösszegét is itt tudod ellenőrizni.
A Megrendelem gombra kattintva tudod leadni a megrendelésedet. Ha sikeres a rendelés, erről egy rendszerüzenet érkezik a megadott e-mail címre.
Ha nem érkezik meg rövid időn belül a rendelésedről a visszaigazoló e-mail, akkor fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, hogy ellenőrizni tudjuk a rendelésed sikerességét!
Adataid megadása mellett itt tudod ellenőrizni a kosarad tartalmát, illetve ha szükséges, akkor a termékek megrendelni kívánt mennyiségén itt még tudsz módosítani. Kosarad végösszegét is itt tudod ellenőrizni.
A Megrendelem gombra kattintva tudod leadni a megrendelésedet. Ha sikeres a rendelés, erről egy rendszerüzenet érkezik a megadott e-mail címre.
Ha nem érkezik meg rövid időn belül a rendelésedről a visszaigazoló e-mail, akkor fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, hogy ellenőrizni tudjuk a rendelésed sikerességét!
Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet sikeresen leadtam?
Rendelésed leadását követően e-mailben kapsz visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, illetve a kiválasztott fizetési módot is tartalmazza. Ha nem érkezik meg rövid időn belül a rendelésedről a visszaigazoló e-mail, akkor fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, hogy ellenőrizni tudjuk a rendelésed sikerességét!
Ha rendelkezel Pepita fiókkal, akkor a fiókodba belépve könnyedén ellenőrizheted a megrendelésed sikerességét. Ehhez csupán annyit kell tenned, hogy lépj be a fiókodba, kattints a Vásárlásaim gombra. Itt időrendi sorrendben találod meg a rendeléseidet. Ha a legfrissebb rendelésed szerepel itt, akkor biztosan sikeres volt a megrendelésed, a Csomagkövetés gombra kattintva tudod nyomon követni.
Ha rendelkezel Pepita fiókkal, akkor a fiókodba belépve könnyedén ellenőrizheted a megrendelésed sikerességét. Ehhez csupán annyit kell tenned, hogy lépj be a fiókodba, kattints a Vásárlásaim gombra. Itt időrendi sorrendben találod meg a rendeléseidet. Ha a legfrissebb rendelésed szerepel itt, akkor biztosan sikeres volt a megrendelésed, a Csomagkövetés gombra kattintva tudod nyomon követni.
Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?
A megrendelés megerősítése után annak módosítása nem lehetséges. Ha mégis szeretnéd módosítani a megrendelésed, esetleg plusz terméket szeretnél még a rendelésedhez hozzáadni, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat az elérhetőségek valamelyikén.
Már leadtam a rendelésem, de rossz címet/telefonszámot adtam meg, módosítanám. Mit tegyek?
Ha véletlen rossz címet vagy telefonszámot adtál meg, vagy csak szeretnéd módosítani az adataidat, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat az elérhetőségek valamelyikén.
Módosíthatom még a megrendelésemet?
A megrendelés szállításának megerősítése után már nincs lehetőség módosítani a megrendelést, ugyanis ez azt jelenti, hogy csomagod összekészítésre került, és már átadásra került a futárszolgálatnak. Ha csomagod kézbesítése után mégsem tetszene a termék, ne aggódj, 14 napod van meggondolni magad és visszaküldeni a feladónak!
Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?
Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Szívesen küldünk Neked egy emlékeztetőt, ha a terméked ismét kapható lesz. Ehhez a termék adatlapján tudod megadni az e-mail címedet, majd kattints a Feliratkozom gombra, így automatikus értesítést kapsz tőlünk, ha ismét elérhető lesz a kívánt termék.
Fizetés
Fizetési módok
Négyféle fizetési mód közül választhatsz:
- Utánvét
- Online bankkártya
- Előreutalás
- Vásárlási utalvány
Mi az a vásárlási utalvány?
Ajándékozz szeretteidnek Pepitás vásárlási utalványt!
Ha nem tudod még, hogy mire lenne szüksége annak a hozzátartozódnak, barátodnak, akinek vásárolni szeretnél, vegyél neki Pepita ajándékutalványt, amit le tud vásárolni arra, amit csak szeretne!
Ha nem tudod még, hogy mire lenne szüksége annak a hozzátartozódnak, barátodnak, akinek vásárolni szeretnél, vegyél neki Pepita ajándékutalványt, amit le tud vásárolni arra, amit csak szeretne!
Milyen számlaszámra utalhatok előreutalásos fizetési mód esetén?
Ha előreutalásos fizetési módot választottál, mihelyst a Pepita, vagy Partnerünk visszaigazolja a rendelésedet, érkezni fog a megadott e-mail címre egy e-mail, amiben az alábbiak szerint fogod látni, hogy hova kell elutalnod a megrendelésed összegét.
Fontos: Amennyiben a rendelésedben szereplő termékeket több Marketplace Partnerünk forgalmazza, úgy az utalást külön-külön számlaszámra szükséges megtenni. Természetesen külön e-mailt fogsz kapni minden Partnerünktől.
Fontos: Amennyiben a rendelésedben szereplő termékeket több Marketplace Partnerünk forgalmazza, úgy az utalást külön-külön számlaszámra szükséges megtenni. Természetesen külön e-mailt fogsz kapni minden Partnerünktől.
Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?
Amennyiben online bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le, emellett erről egy visszaigazoló e-mailt is küldünk Neked.
Ha véletlen sikertelen lett volna a fizetés, természetesen ebben az esetben is e-mail formájában értesítünk, hogy lehetőséged legyen egy újabb rendelés leadására.
Ha véletlen sikertelen lett volna a fizetés, természetesen ebben az esetben is e-mail formájában értesítünk, hogy lehetőséged legyen egy újabb rendelés leadására.
Fizethetek részletekben?
Jelenleg sajnos nem kínálunk részletfizetési opciót, azonban folyamatosan dolgozunk új megoldások bevezetésén.
SZÉP kártyás fizetésre van lehetőség?
Jelenleg sajnos nincs lehetőség SZÉP kártyás fizetési módra, azonban folyamatosan dolgozunk új megoldások bevezetésén.
Szállítás & Kézbesítés
Mennyi a szállítási költség?
Az aktuális szállítási lehetőségekről és költségekről itt tudsz tájékozódni:
Szállítási információk
Kivéve egyes termékek - például nagyméretű termékek, szekrény, ágy, kerti bútor, trambulin, medence stb. - esetén egyedi szállítási költség érvényes, amely a rendelés leadásakor minden esetben feltüntetésre kerül.
Több marketplace partnerrel állunk kapcsolatban, akiknek a termékei megjelennek oldalunkon. A befutott megrendeléseket továbbítjuk részükre, majd ők azokat saját raktáraikból, saját futárszolgálataikkal, saját áraikon biztosítják vásárlóink részére. Ebből kifolyólag, amennyiben több partnerhez történik a megrendelés leadása, abban az esetben a szállítási költségek összeadódnak.
Szállítási információk
Kivéve egyes termékek - például nagyméretű termékek, szekrény, ágy, kerti bútor, trambulin, medence stb. - esetén egyedi szállítási költség érvényes, amely a rendelés leadásakor minden esetben feltüntetésre kerül.
Több marketplace partnerrel állunk kapcsolatban, akiknek a termékei megjelennek oldalunkon. A befutott megrendeléseket továbbítjuk részükre, majd ők azokat saját raktáraikból, saját futárszolgálataikkal, saját áraikon biztosítják vásárlóink részére. Ebből kifolyólag, amennyiben több partnerhez történik a megrendelés leadása, abban az esetben a szállítási költségek összeadódnak.
Miért kerül több szállítási költség felszámításra, ha egy rendelést adtam le?
A Pepita.hu webáruház egyben piactérként is működik, így a saját termékeink mellett szerződött partnereink termékei is megjelennek az oldalunkon. Amennyiben több partner termékeit válogattad össze és tetted a kosárba, így előfordulhat, hogy a szállítási költségek összeadódnak.
Hogy tudok fizetni a futárnál?
Futárszolgálatonként eltérő, de majdnem minden futárszolgálatnál lehetséges készpénzes és bankkártyás fizetési mód is egyaránt.
A Pepita.hu a GLS és DPD futárszolgálatokkal, valamint nagy csomagokra szerződött futárszolgálattal szállít. A GLS és DPD futárszolgálatoknál lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetési módra is egyaránt. A nagy csomagot szállító futárszolgálatnál utánvét esetén jelenleg csak készpénzes fizetési módra van lehetőség.
Szerződött partnereink termékeinek vásárlása esetén, különböző futárszolgálattal szállítják csomagjaikat, így érdemes rendelés leadása után marketplace partnereinknél érdeklődni.
A Pepita.hu a GLS és DPD futárszolgálatokkal, valamint nagy csomagokra szerződött futárszolgálattal szállít. A GLS és DPD futárszolgálatoknál lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetési módra is egyaránt. A nagy csomagot szállító futárszolgálatnál utánvét esetén jelenleg csak készpénzes fizetési módra van lehetőség.
Szerződött partnereink termékeinek vásárlása esetén, különböző futárszolgálattal szállítják csomagjaikat, így érdemes rendelés leadása után marketplace partnereinknél érdeklődni.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésem és milyen szállítási értesítéseket kapok a kiszállítás alatt?
Ha meg szeretnél bizonyosodni a rendelésed szállítási státuszáról, használd a szállítási visszaigazolásban található csomagkövetési gombot. Minden egyes kiküldött csomagra külön szállítási visszaigazolást kapsz, amely a csomagkövetés linkjét is tartalmazza. Így követni tudod, hogy merre jár a csomagod, és mikor kerül kézbesítésre.
Továbbá a kézbesítés napján a futárszolgálat külön értesíteni fog e-mailben és/vagy telefonon, ami tartalmazza a csomagszámot, a fizetendő összeget, a kézbesítés várható időtartamát (3 órás időintervallum), illetve a futár telefonszámát is a zavartalan kapcsolattartás végett. Amennyiben bármilyen előre nem tervezett változás lép fel nálad, amely befolyásolhatja a kiszállítás sikerességét, kérjük jelezd azt a futárnak még a kiszállítás előtt, hogy időben alkalmazkodni tudjon a megváltozott körülményekhez. Mindannyiunk célja, hogy a csomag sikeresen kézbesítve legyen. Az ehhez szükséges együttműködésedet előre is köszönjük.
Továbbá a kézbesítés napján a futárszolgálat külön értesíteni fog e-mailben és/vagy telefonon, ami tartalmazza a csomagszámot, a fizetendő összeget, a kézbesítés várható időtartamát (3 órás időintervallum), illetve a futár telefonszámát is a zavartalan kapcsolattartás végett. Amennyiben bármilyen előre nem tervezett változás lép fel nálad, amely befolyásolhatja a kiszállítás sikerességét, kérjük jelezd azt a futárnak még a kiszállítás előtt, hogy időben alkalmazkodni tudjon a megváltozott körülményekhez. Mindannyiunk célja, hogy a csomag sikeresen kézbesítve legyen. Az ehhez szükséges együttműködésedet előre is köszönjük.
Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
A szállítási idő termékenként változó lehet, az adott termék szállítási idejét a termék adatlapján és a kosárban egyaránt megtalálod!
A Pepita Group Zrt. által forgalmazott termékek szállítási ideje átlagosan 2 munkanap, de előfordulhat hosszabb szállítási idő is olyan termékek esetén, amelyeket külső beszállítónk raktároz - például bútorok, vinyl padlók.
Expressz kiszállítás, akár holnap nálad! A szolgáltatás a Pepita Group Zrt. által forgalmazott, készleten lévő termékekre vehető igénybe. Ha munkanapon a rendelésedet elküldöd 15:00-ig, garantáltan kiszállítjuk a megrendelést követő munkanapon. Ha a rendelésedet 15:00 után küldöd el, garantáljuk, hogy a megrendelést követő munkanapon átadjuk a futárnak, aki 1 munakanapon belül kiszállítja.
A Pepita Group Zrt. által forgalmazott termékek szállítási ideje átlagosan 2 munkanap, de előfordulhat hosszabb szállítási idő is olyan termékek esetén, amelyeket külső beszállítónk raktároz - például bútorok, vinyl padlók.
Expressz kiszállítás, akár holnap nálad! A szolgáltatás a Pepita Group Zrt. által forgalmazott, készleten lévő termékekre vehető igénybe. Ha munkanapon a rendelésedet elküldöd 15:00-ig, garantáltan kiszállítjuk a megrendelést követő munkanapon. Ha a rendelésedet 15:00 után küldöd el, garantáljuk, hogy a megrendelést követő munkanapon átadjuk a futárnak, aki 1 munakanapon belül kiszállítja.
Mit tehetek, ha sérült terméket kaptam?
Abban az esetben, ha egy kiszállított termék megsérült, vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen a lehető leghamarabb megoldást találunk a problémára. Ehhez nincs más dolgod, mint az alábbi linken jelezni nekünk a problémát és várni, hogy az illetékesek felvegyék veled a kapcsolatot, ami maximum néhány napot vesz igénybe.
Ügyfélszolgálati bejelentés
Ügyfélszolgálati bejelentés
A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?
Igen, kérheted, hogy a megrendelést a számlacímedtől eltérő címre szállítsuk, például a munkahelyedre. Ehhez egyszerűen válaszd ki a rendelés véglegesítésekor, hogy számlázási címet is szeretnél megadni, így a számlát az itt megadott címre állítjuk ki, a csomagodat pedig a szállítási címre kézbesítjük.
Meg tudom változtatni a szállítási címet a rendelés leadása után?
A szállítási címet a rendelés leadása után sajnos már nem tudod megváltoztatni. A megrendeléseket rövid időn belül feldolgozzuk, és ezért sajnos nem tudnánk garantálni a változtatást. Ez esetben azt tudjuk tanácsolni, hogy vedd fel a kapcsolatot a csomagodat szállító futárszolgálat ügyfélszolgálatával, ők tudnak cím módosításban segítségedre lenni.
Kérhetem a csomagomat egy csomagpontra vagy csomagátvevő helyre is?
Van olyan termék, ahol kérheted. A rendelésed leadásakor látni fogod a kiszállítási lehetőségeket.
Visszaküldés & Visszatérítés
Hogyan kell visszaküldeni a terméket?
A visszaküldés menetéhez és a visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük, kövesd az alábbi lépéseket:
- Kérjük, hogy visszaküldési szándékodat az alábbi linken jelezd nekünk:
Ügyfélszolgálati bejelentés - Tedd vissza a terméket az eredeti csomagolásában a csomagba. (Amennyiben megsérült, széttépted vagy már kidobtad az eredeti csomagolást, kérjük, használj egy másik zacskót vagy csomagolóanyagot, a lényeg, hogy precízen be legyen csomagolva és le legyen zárva).
- Zárd le a csomagot úgy, hogy az a szállítási során is megóvja a benne lévő terméket.
Kérjük, ügyelj arra, hogy a termékeket olyan állapotban küldd vissza, amilyenben kaptad őket. - Az általad választott szállítási módon juttasd vissza a marketplace partnerünk által megadott címre a terméket 14 napon belül.
- Az összeget a visszaküldött termékek ellenőrzését követően, az általad használt fizetési módon keresztül térítjük meg. Kérjük, ügyelj arra, hogy a termékeket olyan állapotban küldd vissza, amilyenben kaptad őket.
Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?
Miután visszaérkezett a forgalmazóhoz a csomag, és megtörtént az ellenőrzése, a visszatérítést 14 napon belül, az általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatja el hozzád partnerünk.
Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?
Sajnos nincs lehetőség egy visszaküldött termék közvetlen cseréjére. Amint az általad visszaküldött termék beérkezik a forgalmazóhoz és megtörténik az ellenőrzése, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Kérjük, rendeld meg egyszerűen a terméket újból.
Hogyan tudom megadni banki adataimat a pénzvisszatérítéshez, ha utánvéttel fizettem?
Ez esetben kérjük, add meg a visszautaláshoz szükséges banki adataidat az elállási szándékod bejelentésekor az alábbi linken:
Ügyfélszolgálati bejelentés
Ügyfélszolgálati bejelentés
Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?
A termék kézhezvételét követően 14 nap áll a rendelkezésedre, hogy a terméket visszaküldd a forgalmazónak. Az alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződési feltételeink (ÁSZF) között találod meg.
Van lehetőség 14 napnál hosszabb visszaküldési időre?
Ha szeretnéd hosszabb ideig kipróbálni a terméket, vásárolj kiterjesztett visszaküldési szolgáltatást, amellyel az alapértelmezett 14 nap helyett 28 nap áll rendelkezésedre, hogy eldöntsd, szükséged van-e rá.
Részletek:
Részletek:
- A szolgáltatás díja: Termékenként változik, a megrendelő adatlapon láthatod.
- A szolgáltatás díja hozzáadódik a megrendelés végösszegéhez.
- Egy vásárlás alkalmával 1db “Kiterjesztett 28 napos visszaküldés” szolgáltatás vehető igénybe, az kizárólag az adott vásárlásra, és az adott kosár tartalmára vonatkozik.
- A szolgáltatást sajnos nem lehetséges visszamenőlegesen megvásárolni!
- A megrendelés leadását követően a szolgáltatást nem lehet visszavonni.
- A szolgáltatás felhasználásával azokat a termékeket, amelyre a szolgáltatás érvényesítve lett, 28 napon belül a vásárló indoklás nélkül visszaküldheti.
- Visszatérítés esetén a teljes árat olyan formában kapod meg, ahogyan Te is fizettél vásárláskor.
- A szolgáltatással érintett termékeket kicsomagolhatod, kipróbálhatod, kivéve a szépségápolás és higiénia kategóriájú termékeket.
- Ha a terméket kipróbáltad, és nem szeretnéd megtartani, akkor azt eredeti állapotában, az eredeti csomagolásában kell visszaküldeni.
- A visszaküldéssel kapcsolatban érdeklődj ügyfélszolgálatunk elérhetőségén!
- Ha a termék időközben megsérült, kérjük ez esetben is egyeztess ügyfélszolgálatunkkal. A sérülés mértéke függvényében mérlegelünk, hogy a terméket vissza tudjuk e venni csökkentett áron.
- A megvásárolt szolgáltatást a vásárlási folyamat (checkout) közben lehet igényelni, az erre a célra kialakított jelölőnégyzet bejelölésével.
- A szolgáltatás a Pepita Group Zrt. által forgalmazott termékekre vehető igénybe. Amennyiben a szolgáltatás igénylésére vonatkozó jelölőnégyzet megjelenik a megrendelési űrlapon, úgy a kosárban lévő termékekre a szolgáltatás igényelhető.
Milyen úton kapom vissza a pénzem?
A jóváírást mindig azon az úton kapod meg, amit fizetési módként megadtál. Kártyás fizetés esetén az összeget a fizetéskor használt kártyához tartozó bankszámlára fordítjuk vissza. Kérjük, hogy ha utánvéttel fizettél, add meg a visszautaláshoz szükséges banki adatait az elállási szándékod bejelentésekor az alábbi linken:
Ügyfélszolgálati bejelentés
Ügyfélszolgálati bejelentés
Fizetnem kell a visszaküldésért?
Ha meggondoltad magad, akkor a visszaküldés költsége Téged terhel.
Hogyan történik a reklamáció?
Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék bármilyen módon nincs rendben, akkor kérjük, hogy az alábbi linken jelentsd be, hogy marketplace partnerünk is értesüljön róla:
Ügyfélszolgálati bejelentés
Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamációd lebonyolításában.
Ügyfélszolgálati bejelentés
Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamációd lebonyolításában.