A JÁTÉKRÓL
Soha többé - Horror / első személyes küldetés. A játék lényege a kutatási helyszínek és a rejtvények, amelyek belemerülnek egy asztmában szenvedő kislány drámai történetébe.
A főszereplő - Sasha Anders, egy tizenhárom éves lány, aki rémálomból ébred. Úgy tűnik, a világ fejjel lefelé áll neki. Minden olyan furcsává válik. A házat magány és sóvárgás áthatja, és furcsának tűnik karakterünk számára, tekintve, hogy mindig a szeretet és a harmónia uralta. A hősnő szobáját leszámítva mindenhol gyanúsan elsötétül, egyetlen hang nélkül is. A szülei és az öccse eltűntek. A lány éveken túl okos és értelmes, de minden embernek megvannak a maga félelmei, és néha nem tudnak megbirkózni. Ez különösen aggasztja Sasha-t, a legkisebb félelem miatt is fojtottnak érzi magát.
A történet, amelyet elmesélünk, mélyen a szívébe hatol, és örökre elhagyja az élményt. Ennek a misztikus mesének a legszomorúbb része, hogy egyáltalán nem mese. Ez egy kislány története, Sasha Anders története.