1 72 sd kfz

- 10 000 db
Ferdinand vagy Elefant (Sd.Kfz 184) német tankromboló volt a második világháborúból. A jármű első prototípusait 1942-ben hozták létre, és a sorozatgyártás csak 1943-ban folytatódott, és mindössze 90 autó gyártásával zárult. A Ferdinandot két Maybach HL 120 TRM motor hajtotta, egyenként 300 LE-vel. 1 db 88 mm-es PaK 43 L / 71-es fegyverrel és később 1 db 7,92 mm-es MG34-es géppuskával volt felfegyverezve. Következő »
7 napos szállítással
7 900 Ft
Az Sd.Kfz 234 Puma egy német nehézpáncélautó a második világháborúból. A jármű első prototípusai 1943-ban készültek el, a sorozatgyártás 1943-1945 között folytatódott, és mintegy 510 autó gyártásával zárult. Az Sd.Kfz 234-et Tatra 103-as motor hajtotta 220 LE-vel. A fegyverzet változattól függően egy 20 mm-es ágyú, egy 50 vagy 75 mm-es ágyú és egy 7,92 mm-es MG42-es géppuska volt.<br /> Az Sd.Kfz 234-et a Wehrmacht új alapfelderítő járműveként fejlesztették ki. Nagyrészt az Sd.Kfz 231 (8-Rad) alvázra épült, teljesen új - erősebb - motorral és a későbbi változatokban megerősített főfegyverzettel. Az új autó nagyon jó tereptulajdonságokkal és sokkal nagyobb végsebességgel rendelkezett, mint az Sd.Kfz 231 (8-Rad). <br /> Ennek az autónak számos változata készült a sorozatgyártás során. Kronológiailag az első változat az Sd.Kfz 234/1 volt, melynek fő fegyverzete csak a 20 mm-es KwK 38 ágyú volt. 1943 szeptemberében megkezdődött az Sd.Kfz 234/2 változat gyártása, amelyet egy 50 mm-es KwK 39 L / 60 ágyúval szereltek fel egy teljesen páncélozott és forgó toronyban.<br /> Később kifejlesztették az Sd.Kfz 234/3 változatát, amelyet a 75 mm-es KwK 37 L / 24 fegyverrel szereltek fel, amely gyalogsági támogató járműként szolgált.<br /> Az utolsó változat az Sd.Kfz 234/4 volt, ágyúval felfegyverkezve PaK 40 L / 46, kaliber 75 mm. Autók Az összes változat közül az Sd.Kfz 234 főként a Wehrmacht páncéloshadosztályaiban szolgált a keleti és nyugati fronton a második világháború végéig. Következő »
5 napos szállítással
6 800 Ft
  • 14 napos visszavásárlás, gyors szállítás!
A II. világháborúban a motorizált egységek, a páncélosok és a szállító járművek fontossága jelentősen megnőtt. Minden hadban álló ország igyekezett minél több járművet szolgálatba állítani. Így volt ez a német hadseregben is. A teherautókat is nagy számban alkalmazták több feladatkörben is. A szállítás mellett a fegyverrel felszerelt kerekes és félhernyótalpas teherjárműveket vontatásra és a speciálisan épített darabokat sebesültek szállításra is használták.<br /> <br /> Az összeépítéshez ragasztó és festék szükséges, ezeket a készlet nem tartalmazza.<br /> <br /> Csomagolás mérete: 26 x 16 x 4 cm Következő »
5 napos szállítással
5 350 Ft
A Sturmgeschütz IV (StuG IV) (Sd.Kfz. 167) a Második Világháború második felében használt Panzer IV német rohamlöveg változata volt. Szerepében és koncepciójában megegyezik a Panzer III nagysikerű StuG III rohamlöveg változatával. Mindkét StuG modell kizárólag harckocsiromboló szerepet kapott a német alakulatok és taktikai tervezés területén a háború utolsó két évében, jelentősen növelve a német hadsereg számára a keleti és nyugati fronton rendelkezésre álló fogyatkozó harckocsierő képességét.<br /> Műanyag, méretarányos készlet. Az összeállításhoz a dobozban található, képekkel és ábrákkal ellátott illesztési és festési útmutató van. A szükséges festéket, ragasztót és egyéb segédeszközt a készlet nem tartalmazza, ezeket külön kell megvásárolni. A terméket 14 éves kortól javasoljuk. Következő »
7 napos szállítással
12 940 Ft
1:56 méretarányú, Sd. Kfz. 171 Panther Ausf. A karckocsi makett. A PzKpfw V Panther az Szovjetunióbeli nagy német páncélos veszteségeket volt hivatott csökkenteni, ugyanis a szovjetek korszerű T-34-ei megtizedelték az 1941-ben a keleti fronton szolgálatot teljesítő német harckocsikat (Pz III és IV-eseket). A Panther a döntött páncéljával , erős 700 lóerős motorjával és 75 mm-es páncéltörő lövegével a világháború egyik legjobb harckocsija lett. A háború után több ország hadrendjében is szolgált.<br /> <br /> Az összeállításához festék és makett ragasztó szükséges, amit a készlet nem tartalmaz.<br /> <br /> Csomagolás mérete: 25 x 5 x 18 cm Következő »
5 napos szállítással
7 380 Ft
Csomag akrilfestékkel, ecsettel és ragasztóval.<br /> <br /> A Panther harckocsi minden bizonnyal a II. világháború egyik legsikeresebb és leghíresebb járműve. A Párducot a szintén híres IV-es Tigris modellel egy időben tervezték, és 1943-ban állt szolgálatba a IV-es modell harckocsik mellett, amelyek a keleti fronton a szovjet T 34-esek lavinájával szemben küzdöttek. A konfliktus következő két évében ez a hatalmas harckocsi a hadműveletek minden színterén jelen volt: az olaszországi hadjárattól a franciaországi csatán át a német föld végső védelméig.<br /> <br /> A csomag a modell alkatrészeit tartalmazza, összeszerelést igényel. Következő »
5 napos szállítással
12 780 Ft
A COBI kiváló minőségű építőkészletek lengyel gyártója, amelyet saját gyártóegységében gyárt Mielec különleges gazdasági övezetében (Kárpátalja régió, Lengyelország, Európai Unió).<br /> <br /> Az építőkészletek a legmagasabb minőségű európai alapanyagokból készülnek, tanúsítványokkal rendelkeznek, és megfelelnek az Európai Unió gyermektermékekre vonatkozó összes szükséges szabványának és korlátozó követelményének.<br /> <br /> A COBI számos licencelt játék importőre és forgalmazója is, mint például: interaktív játékok, kreatív készletek, oktatási és stratégiai játékok, babák, akciófigurák, műanyag modellek ragasztáshoz és összecsukáshoz és még sok más. <br /> <br /> Figyelmeztetés! 3 év alatti gyermekek számára nem ajánlott. A termék kis összetevőket tartalmazhat, amelyek lenyelhetők. Távolítson el minden csomagolóanyagot, mielőtt gyermeknek adná a játékot. Tartsa távol a terméket magas hőmérséklettől és nedvességtől. A színezet, a tónus és a színintenzitás eltérhet a monitor által megjelenítettektől. A termékeket és tartozékokat az európai játékbiztonsági normák (EC) szerint tesztelték. Következő »
Raktáron van!
23 864 Ft
Gembird FD2-SD-1 SD-USB mini kártya olvasó/író<br /> <br /> Következő »
Raktáron van!
1 499 Ft
A BRDM Tank egy 1:72 méretarányú modellautó mely fémből és műanyagból készült részletes kidolgozással gyűjtők számára.<br /> Következő »
Raktáron van!
2 939 Ft
Memória típusaSecureDigitalSecureDigital High-Capacity (SDHC) kártyaMultiMediaCardMini SecureDigitalMultiMediaCard PlusRS MultiMedia CardKülső csatlakozókUSB 2.0Adatátviteli sebesség480 MB/sSzínÁtlátszó feketeTovábbi információkA készülék konstrukciója lehetővé teszi a kártya teljes elrejtésétA konstrukciojának köszönhetően a készülék USB pendrive-vá válikKapacítása a kártya kapacításátől függLEDMiniSD olvasása a kartyához csatolt adapter segítségévelSzélesség73 mmMélység10 mmMagasság30 mmNettó tömeg13 g Következő »
Raktáron van!
2 230 Ft
A Robur Garant egy 1:72 méretarányú modellbusz mely fémből és műanyagból készült részletes kidolgozással gyűjtők számára.A termék bliszteres csomagolásban kapható. Következő »
Raktáron van!
7 069 Ft
Egy igazi mindenes dinamikus mikrofon!A nagymembrános dinamikus mikrofonok mindig is meghatározó elemei voltak az audio világnak: natúr, csaknem teljes spektrumot átvivő hangzásuk, akusztikára való viszonylagos érzéketlenségük és strapabíró kialakításuk révén szinten minden stúdióban, rádióban, színpadon ott láthatjuk különböző variánsait.A Universal Audio SD-1 egyszerű megoldást kínál minden felvételi helyzetre, melyet a dedikált Universal Audio Apollo EQ és kompresszor presetek még magasabb szintre emelnek. Kösd be az SD-1-et, válaszd ki a kedvenc UA kompresszorod és EQ-d, és azonnal lemezkész hangot hallhatsz vissza!Professzionális megszólalás - bárhol!Az SD-1 nagymembrános dinamikus mikrofon alapvetően közeli beszédre és énekre lett tervezve, mely révén remekül izolálja a háttérzajokat - nincs több laptop ventillátor fújás, csörgő szoba-akusztika. A beépített popfiler és shockmount révén csaknem érzéketlen a szibilláns hangokra, kezelésből adódó zajokra. Lineáris és széles spektrumú (50 Hz – 16 kHz) frekvencia-átvitelének köszönhetően hangszereken is remekül alkalmazható: legyen szó fúvósokról, dobokról, akusztikus gitárokról, elektromos gitár és basszusgitár ládákról, az SD-1-el könnyedén lehet olyan felvételeket készíteni, amit aztán remekül illik a mixbe!Az SD-1 megszólalását azonnal finomhangolhatjuk a beépített mélyvágó szűrővel és presence kiemeléssel: legyen szó egy túl tompa énekhangról vagy egy búgó basszusládáról, már a mikrofonnál megoldhatjuk a probléma jelentős részét!  Következő »
5 napos szállítással
-7%
131 410 Ft
121 620 Ft
A második világháború kitörése előtti német gyalogság szervezetének és taktikájának alakítására döntő befolyást gyakoroltak egyrészt az előző világháború tapasztalatai, de az 1920-as, 1930-as években született elméleti munkák is, amelyek gyakran hangsúlyozta, hogy a német gyalogságot támadó háború eszközeként kell felfogni. Ez a német gyaloghadosztály felszerelését és szervezetét egyaránt érintette, amely az 1939. szeptemberi hadjárat során 3 gyalogezredből állt, amelyek mindegyike 3 gyalogzászlóaljra, egy tüzérszázadra és egy páncéltörő századra oszlott. Ezenkívül számos támogató egység működött, köztük: egy tüzérezred 4 tüzérszázaddal (köztük egy nehéz), egy páncéltörő zászlóalj, egy szapper zászlóalj és egy kommunikációs zászlóalj. Összesen az ún. gyaloghadosztály. Az első mozgósítási hullámban megközelítőleg 17 700 fő volt, jelentős tüzérségi komponenssel, de géppuskákkal is bőven volt felszerelve. Korszerű és hatékony - akkoriban - kommunikációs és irányítási eszközeivel is rendelkezett. A háború során a gyalogsági hadosztályok átalakultak - 1943-ban néhányuk páncélgránátos hadosztályokká alakult. 1943-tól azonban a "hagyományos" gyalogság standard hadosztálya kb. 12 500 főből állt (és nem kb. 17 700 főből, mint 1939-ben), és tüzérségi komponensét - különösen nehéztüzérségét - is csökkentették benne, míg az anti- A harckocsi elleni védekezés jelentősen javult. Feltételezik, hogy a teljes második világháború alatt körülbelül 350 gyalogos hadosztály szolgált a Wehrmachtban. Az Sd.Kfz 251 egy német, közepes, féllánctalpas páncélozott szállítóeszköz a második világháborúból. A jármű első prototípusai 1935-ben készültek el, a sorozatgyártás 1939-1945-ben folytatódott, és mintegy 14 500 darab gyártásával zárult. Az Sd.Kfz 251-et hathengeres motor hajtotta Maybach HL 42 TURKM 100 LE-vel . Az Sd.Kfz 251-et a német fegyveres erők új, alapvető féllánctalpas szállítóeszközeként fejlesztették ki. Kialakítása az Sd.Kfz.11 nehéztraktorra épült, az adaptált alvázon több elemet is megváltoztattak: új üzemanyagtartály került bele, a kormány helye, valamint a kipufogórendszer is át lett alakítva. A sorozatgyártás során az Sd.Kfz 251-ből négy alapváltozat (Ausf. A, B, C és D) készült, azonban a gyártási folyamathoz kapcsolódó részleteket tekintve (különösen a C változat) és egy kissé az elemek eltérő elrendezése a törzsön belül. A második világháború alatt az Sd.Kfz 251-nek több mint 20 változata és változata született, kronológiailag elsőként az Sd.Kfz 251/1 volt az alapváltozat, két MG34-es vagy MG42-es géppuskával felfegyverkezve és szállítására is alkalmas. legfeljebb 10 partraszálló csapat. 1941-ben kifejlesztették az Sd.Kfz 251/2 változatát, amelyet 80 mm-es aknavetővel szereltek fel. Az Sd.Kfz 251/3-nak is volt egy változata, amely kommunikációs és rádiókommunikációs jármű volt különféle rádióállomásokkal és antennákkal. 1942-ben kifejlesztették az Sd.Kfz 251/9 Stummel változatot, amelyet egy 75 mm-es StuK 37 rövid csövű fegyverrel szereltek fel. Érdekesebb változatok voltak a két lángszórós Sd.Kfz 251/16 vagy az infravörös sugárzóval felszerelt, éjszakai célzásra szánt Sd.Kfz 251/20 UHU. Autók Az összes változat közül az Sd.Kfz 251 főként páncélos hadosztályokban és páncélgránátosokban szolgált a második világháború gyakorlatilag minden frontján: a szeptemberi hadjárattól (1939), a franciaországi hadjáraton át (1940), a balkáni és észak-afrikai harcokig (1941) -1943) a keleti (1941-1945) és a nyugati (1944-1945) fronton vívott harcok után.<br /> <br /> A Tamiya készlet lehetővé teszi az Sd.Kfz. 251/1 megépítését 5 Wehrmacht katonával. A készlet 3 keretből áll, a jármű műanyag alkatrészeivel, a hajótesttel, a gumilánctalpakkal, a gyalogsággal és a dekálokkal (lehetővé teszi a 14., 16. vagy 24. páncélos hadosztály, a keleti front, az Afrika Korpsban harcoló 15. vagy 21. hadosztály vagy a Grossdeutschland hadosztály rekonstruálását). Következő »
7 napos szállítással
14 030 Ft
A Büssing D2U egy 1:72 méretarányú modellbusz mely fémből és műanyagból készült részletes kidolgozással gyűjtők számára.<br /> <br /> A termék bliszteres csomagolásban kapható.<br /> Következő »
Raktáron van!
6 479 Ft
A San H97  Bus  egy 1:72 méretarányú modellbusz mely fémből és műanyagból készült részletes kidolgozással gyűjtők számára.A termék bliszteres csomagolásban kapható. Következő »
Raktáron van!
7 069 Ft
A Volvo B616 egy 1:72 méretarányú modellbusz mely fémből és műanyagból készült részletes kidolgozással gyűjtők számára.A termék bliszteres csomagolásban kapható. Következő »
Raktáron van!
7 069 Ft
A Borgward BO4000 egy 1:72 méretarányú modellbusz mely fémből és műanyagból készült részletes kidolgozással gyűjtők számára.A termék bliszteres csomagolásban kapható. Következő »
Raktáron van!
7 069 Ft
A Volkswagen T1 egy 1:72 méretarányú modell autó mely részletes kidolgozással készült fémből és műanyagból gyűjtők számára.<br /> <br /> A termék bliszterben kapható.<br /> Következő »
Raktáron van!
3 529 Ft
A Zis 155 egy 1:72 méretarányú modellbusz mely fémből és műanyagból készült részletes kidolgozással gyűjtők számára.<br /> <br /> A termék bliszteres csomagolásban kapható.<br /> Következő »
Raktáron van!
7 069 Ft
Raktáron van!
12 265 Ft
Csapszegvágó, Knipex 71 72 610<br /> <br /> Jellemzők: <br /> Szürkére felületkezelve, két színű többkomponensű szár bevonattal · Vágási képesség 48 HRC-ig · A vágókés és a csuklók kovácsolt acélból készülnek · A vágókés króm vanádium nagyszilárdságú acélból, olajban edzve és megeresztve készül · Az élek további indukciós edzést kapnak. · Rákovácsolt felütközés, kényelmes csillapítással · Jól hozzáfér mindenhez a lapos fej és csukló részeivel · Porszórásos bevonatú acélcső szárakkal, ergonómikusan lekerekítve a fáradságmentes munkához · Erős és jó fogású, kétszínű többkomponensű markolat burkolatok · Precíz beállítás (12-szeres) és utánállítási lehetőség excenter csavarokkal · Nagy vágási képesség csekély erőkifejtéssel a vágóélek és az áttételi arányok optimális összehangolásával · Cserélhető felcsavarozott vágófej.<br /> <br /> Műszaki adatok: <br /> Méret, hossz: 610 mm · Súly: 2.55 kg · Típus: 71 72 610 · Vágási érték (max.): (HRC 19/HRC 40/HRC 48): O 8/6/5 mm · Él keménység: <br /> Kb.. 62 HRC<br /> <br /> Következő »
7 napos szállítással
59 930 Ft
Raktáron van!
28 819 Ft
Raktáron van!
57 274 Ft
Raktáron van!
13 134 Ft
Raktáron van!
12 049 Ft
Raktáron van!
12 696 Ft
A Pz.Kpfw VI (Sd.Kfz.181) Tiger egy német nehéz harckocsi a második világháborúból, az akkori idők egyik leghíresebb harcjárműve. A német Panzerwaffe parancsnoksága a háború kezdete óta gondolt egy nehéz harckocsi létrehozására, de az első próbálkozások az évszázados Neubaufahrzeuge tank formájában sikertelennek bizonyultak. 1939-ben és 1940-ben eredménytelenül bonyolították le, de a keleti fronton a T-34-gyel és a KW-1-gyel való összecsapás után felgyorsult a munka az új nehéz harckocsin. 1942. április 20-án az új harckocsi prototípusát, VK 4501 (H) jelzéssel, Adolf Hitler jelenlétében tesztelték, és röviddel ezután tömeggyártásba is kezdték. Az első sorozatgyártású változatok a Pz.Kpfw VI Ausf.H1 (később Ausf.E) nevet kapták. A gyártás során, 1942-1945 között a tartályt szisztematikusan módosították, például Feifell porszűrők hozzáadásával, a fényszórók eltérő elhelyezésével, az optikai berendezések korszerűsítésével, a parancsnoki torony változtatásával stb. A meghajtás biztosított volt. Maybach HL230 P45 12 hengeres karburátoros motorral, 700 LE teljesítménnyel. A Pz.Kpfw VI harckocsi, bár nem volt olyan kontúrozott elülső teste, mint a T-34-nek vagy a Panterának, egy erősen páncélozott jármű volt (120 mm-ig terjedő elülső páncélzat), amelyet egy nagyon hatékony KwK 36 L / 56 88 mm-es löveggel szereltek fel. , amely a második világháború leghatékonyabb tankja hírnevét vívta ki. Sokkal jobb jármű volt, mint az Allied M4 vagy Churchill és a szovjet T-34/76. Könnyedén megküzdhetett az IS-2-vel vagy az M-26-tal is, felülmúlva őket a főfegyverzet hatékonyságával. Másrészt a Pz.Kpfw VI-nak volt néhány hátránya - először is rendkívül időigényes volt a gyártása és nagyon bonyolult felfüggesztése volt. A háború későbbi szakaszában a Tigris páncélzatának minősége is romlott, ami abból fakadt, hogy a német gazdaság nem fér hozzá a molibdénlelőhelyekhez. E hátrányok ellenére a Tigris nagyon hatékony fegyvernek bizonyult a csatatereken. Sikeresen harcolt Tunéziában, a Kurszk-ívben, Normandiában és a keleti fronton. Műszaki adatok: hossz (hordóval): 8,45 m, szélesség: 3,7 m, magasság: 2,93 m, motorteljesítmény: 700 KM, tömeg: 56,9 t, hatótáv (úton): 100 km, maximális sebesség (úton) ) : 38 km/h, fegyverzet: 1 db 88 mm-es KwK 36 L / 56 löveg, 3 db 7,92 mm-es MG 34 géppuska. Következő »
7 napos szállítással
8 620 Ft
A Mercedes-Benz O 6600 egy 1:72 méretarányú modell autó mely részletes kidolgozással készült fémből és műanyagból gyűjtők számára.<br /> <br /> A termék bliszterben kapható.<br /> Következő »
Raktáron van!
3 529 Ft